رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم  از «خانه جلال» بازدید کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در دیدار سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «خانه جلال» که در محل خانه موزه سیمین و جلال تولید می شود علاوه بر تقدیر از حضور آقایان افخمی و میرشکاک در […]

سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم  از «خانه جلال» بازدید کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در دیدار سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه «خانه جلال» که در محل خانه موزه سیمین و جلال تولید می شود علاوه بر تقدیر از حضور آقایان افخمی و میرشکاک در این برنامه بر تولید محتوای غنی تاکید شد.

خوشرو همزمان در نشست با گروه تهیه و تولید، میزبانان برنامه و اتاق فکر، بر اهمیت این برنامه و جریان ساز بودنش در دوره زمانی کنونی و جایگاه مناسب آن در شبکه نسیم تاکید کرد.

«خانه جلال» مجله ای فرهنگی هنری است که در قسمت های ۵۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی محمد پورصباغیان و ابراهیم حسن زاده و کارگردانی محمد پورصباغیان، شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

میزبانان این برنامه بهروز افخمی و یوسفعلی میرشکاک هستند که در هر قسمت در فضایی صمیمی با هنرمندان حوزه های مختلف به گفتگو می نشینند.

در این برنامه تلاش می شود با دعوت از هنرمندان، نویسندگان، شعرا، نقاشان و… در رابطه با هنرهای مختلف در حوزه تاریخ و فلسفه، دغدغه ها و چشم اندازهای پیش رو گفتگو کنند.

در بخش های جنبی برنامه نیز به خاطرات سیمین دانشور و روایت های شنیدنی از زبان علی رکاب در مورد جلال آل احمد و زندگی او می پردازد.

خانه جلال با ویژه برنامه شب یلدا پخش خود را آغاز و در هفته سه روز مهمان خانه‌های مخاطبان رسانه‌ملی است .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار