رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۷ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 27 March
  • دوشنبه 26 دی 1401 - 14:33
  • کد خبر : 114362
  • تئاتر
  • چاپ خبر : بهینه‌سازی و آماده‌سازی تالار مولوی

مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد بهینه‌سازی مسائل فنی و بخش‌های دیگر سالن اصلی مولوی انجام شده تا این مجموعه برای میزبانی از آثار چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر آماده باشد. امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه‌های این مجموعه پیش از برگزاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، گفت: در حال حاضر […]

مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد بهینه‌سازی مسائل فنی و بخش‌های دیگر سالن اصلی مولوی انجام شده تا این مجموعه برای میزبانی از آثار چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر آماده باشد.

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه‌های این مجموعه پیش از برگزاری چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، گفت: در حال حاضر نمایش «توریست» در سالن کوچک مجموعه روی صحنه است که تا پایان دی به اجرای خود ادامه می‌دهد. سالن اصلی مولوی نیز طی ۱۰ روز اخیر میزبان اثری نمایشی نبود و این روزها فرصت مناسبی برای آماده‌سازی سالن جهت میزبانی جشنواره تئاتر فجر است.

وی یادآور شد: طی یکی ۲ سال اخیر کمتر فرصتی برای بهینه‌سازی مسائل فنی و بخش‌های دیگر سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی وجود داشت از این رو در ۱۰ روز اخیر مسائل فنی سالن و همچنین ترمیم برخی صندلی‌ها و رنگ‌آمیزی کف سالن اصلی انجام شد تا برای میزبانی از آثار چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر آماده باشد.

حریری درباره زمان شروع اجراهای جشنواره تئاتر فجر در مرکز تئاتر مولوی، اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد ۲ روز قبل از شروع رسمی چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، مجموعه در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار گیرد. به محض اینکه جدول نهایی اجراها در اختیار ما قرار گیرد برنامه‌ریزی برای میزبانی شایسته از جشنواره تئاتر فجر را انجام می‌دهیم.

مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه‌های مجموعه بعد از پایان جشنواره تئاتر فجر، گفت: بعد از پایان جشنواره، میزبان اثر نمایشی «ادیپ شهریار» به کارگردانی مهتاب عسگری در سالن اصلی مجموعه خواهیم بود که البته نمایش در فرایند اخذ مجوز است و در صورت تأیید روی صحنه خواهد رفت.

وی در پایان تأکید کرد: حتما بعد از پایان جشنواره تئاتر فجر و از اوایل اسفند سال جاری برنامه اکران فیلم‌های تئاتری را همراه با نقد و بررسی این فیلم‌ها شروع خواهیم کرد و قصد داریم که این برنامه را به صورت مستمر داشته باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار