رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شبکه رادیویی سلامت، مسمومیت با گاز منواکسید کربن را روز سه شنبه ـ ۲۷ دی ماه، در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، علائم مسمومیت با گاز بی‌رنگ و بی‌بو و کشنده مونوکسید کربن شامل سردرد، سرگیجه، تهوع، تپش قلب، تنگی نفس و کاهش سطح […]

شبکه رادیویی سلامت، مسمومیت با گاز منواکسید کربن را روز سه شنبه ـ ۲۷ دی ماه، در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، علائم مسمومیت با گاز بی‌رنگ و بی‌بو و کشنده مونوکسید کربن شامل سردرد، سرگیجه، تهوع، تپش قلب، تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری است.
دکتر «نسرین خاکپورنیا»، متخصص طب اورژانس فلوشیپ مسمومیت ها در برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز سه شنبه ـ ۲۷ دی ماه، درباره مسمومیت با گاز منواکسید کربن صحبت می کند.
این برنامه رادیویی با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، این برنامه هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.
گفتنی است، برنامه «مجله پزشکی» به تهیه کنندگی «پیمان پناهی» و اجرای »شهرام کجوری» از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار