رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مایکل بی کارگردان سینما روایتی که وی را متهم به کشتن یک کبوتر در فرآیند ساخت یک فیلم در ایتالیا کرده است را کذب محض خواند. به نقل از ورایتی، مایکل بِی دارد به‌شدت با حواشی ناشی از گزارشی مبنی بر این که وی در مسیر ساختن فیلمش در ایتالیا یک کبوتر را کشته است، […]

مایکل بی کارگردان سینما روایتی که وی را متهم به کشتن یک کبوتر در فرآیند ساخت یک فیلم در ایتالیا کرده است را کذب محض خواند.

به نقل از ورایتی، مایکل بِی دارد به‌شدت با حواشی ناشی از گزارشی مبنی بر این که وی در مسیر ساختن فیلمش در ایتالیا یک کبوتر را کشته است، مبارزه می‌کند.

در این گزارش گفته شده وی در حالی که سال ۲۰۱۸ در ایتالیا در حال ساخت فیلم «۶ زیرزمینی» برای نتفلیکس بوده است، برای کشتن یک کبوتر تحت پیگرد قرار گرفت.

این فیلمساز این گزارش را کاملا دروغ و افترا خواند و گفت هرگز به کشتن یک موجود زنده متهم نشده است.

با انتشار این خبر در «د رپ» وکیل بِی در نامه‌ای حقوقی خواستار اصلاح مطلب شده است. وکیل این کارگردان تاکید کرده که این خبر کاملا اشتباه است.

در خبر «د رپ» آمده که این فیلمساز در ایتالیا برای کشتن یک کبوتر در صحنه فیلمبرداری فیلمش در رم، با تعقیب مقامات قضایی روبه‌رو شده است. در این گزارش به نقل از یکی از دست‌اندرکاران ساخت فیلم گفته شده حین فیلمبرداری یک کبوتر زیر ریل دوربین رفت و کشته شد و از آنجا که «بی» کارگردان بود وی مسئول شناخته شد.

کبوتر در ایتالیا جزو گونه‌های حفاظت شده است و طبق قانون ملی این کشور آسیب رساندن، کشتن یا گرفتن هر پرنده وحشی غیرقانونی است.

مایکل بی گفته می‌توانست با پرداخت جریمه‌ای کوچک قضیه را فیصله دهد اما از آنجا که وی به هیچ حیوانی در زندگی‌اش آسیب نرسانده می‌خواست این فضیه به صورت قضایی روشن شود.

وی در بیانیه‌ای گفته است: من دوستدار حیوانات و فعال حمایت از آنها هستم و در طول ۳۰ سال گذشته در هر زمینه‌ای که کار کردم هیچ موجودی آسیب ندیده است.

فیلمبرداری «۶ زیرزمینی» تابستان ۲۰۱۸ در ایتالیا شروع شد و تا اوایل دسامبر ادامه داشت.

وکیل وی نیز گفته وی متهم به آسیب رساندن به حیوانی نشده بلکه متهم است که به درستی به گروه تولیدش که مسئولیت مراقبت از حیوانات در صحنه فیلمبرداری را برعهده داشتند، نظارت نکرده است.

این وکیل تاکید کرده که تیتر منتشرشده این تصویر را ایجاد می‌کند که کارگردان یک کبوتر را کشته است و این توهین و حمله‌ای ناعادلانه محسوب می‌شود.

مایکل بنجامین بِی بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های اکشن با بودجه کلان شناخته شده و استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه، از جمله نمایش‌های مکرر انفجارها در آثار او دیده می‌شود.«آرماگدون» (۱۹۹۸)، «پرل هاربر» (۲۰۰۱) و مجموعه فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» (۲۰۰۷–اکنون)، که بیش از ۷.۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته وی را به یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های تجاری تاریخ تبدیل کرده‌است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار