رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دوشنبه ۲۶ دی‌ ماه در حالی نخستین قسمت سریال «سرگیجه» به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش شد که تبلیغات محدودی از این سریال را شاهد بودیم. «سرگیجه» دومین کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه نمایش خانگی بعد از تجربه موفق ساخت سریال آقازاده است. توفیقی همچنین تجربه ساخت سریال های پرمخاطبی همچون بی همگان، افرا، […]

دوشنبه ۲۶ دی‌ ماه در حالی نخستین قسمت سریال «سرگیجه» به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش شد که تبلیغات محدودی از این سریال را شاهد بودیم. «سرگیجه» دومین کارگردانی بهرنگ توفیقی برای شبکه نمایش خانگی بعد از تجربه موفق ساخت سریال آقازاده است. توفیقی همچنین تجربه ساخت سریال های پرمخاطبی همچون بی همگان، افرا، پدر و … را برای تلویزیون دارد.

ترکیب هنرپیشگان این درام خانوادگی و رازآلود همچون حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی و شبنم مقدمی به عنوان ترکیب بازیگرانی جذاب و شناخته شده در سینما و شبکه نمایش خانگی به سرعت توانست این سریال را به یکی از گزینه های اصلی برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی بدل کند.

«سرگیجه» که در ۲۰ قسمت تهیه شده است؛ از همان ابتدا و نمایش قسمت اول نشان داد که با داستانی عجیب رو به رو هستیم. داستانی که هر لحظه ممکن است در هاله ای از خیال و توهم به سوی دیگری کشیده شود. صحنه آغازین سریال که با تصادفی شوکه کننده آغاز شد و مراجعه حامد بهداد به عنوان شخصیت اصلی سریال به روان درمانگر خود موید این موضوع است. از سوی دیگر از تأثیر موفقیت هادی حجازی فر به عنوان نقش اصلی سریال پوست شیر در جلب توجه مخاطب برای تماشای سریال «سرگیجه» هم نباید به سادگی عبور کرد.

ترکیب کارگردانی کار بلد در حوزه ساخت سریال، بازیگرانی جذاب برای مخاطب و همچنین قسمت آغازین سریال «سرگیجه» که با توجه به اسمش، کاملاً توانست حس سرگیجه و تعلیق جذابی را ایجاد کند؛ همگی می تواند عاملی باشند تا مخاطب منتظر قسمت های آتی این مجموعه باشد. حال باید دید این مجموعه می تواند در ادامه به یکی از سریال های ماندگار بدل شود یا سرنوشتی همچون دیگر سریال های پر زرق و برق شبکه نمایش خانگی همچون جزیره خواهد داشت.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار