رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • جمعه 30 دی 1401 - 18:39
  • کد خبر : 114567
  • تئاتر
  • چاپ خبر : پوستر جشنواره تئاتر فجر به سفارتخانه‌ کشورهای مهمان رسید

مدیر روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن اعلام اتمام فرایند تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره با همکاری شهرداری تهران از نصب پوستر جشنواره در اطراف سفارتخانه‌ کشورهای مهمان این رویداد خبر داد. به نقل از جشنواره تئاتر فجر؛ مهدی یوسفی‌کیا درباره وضعیت تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره […]

مدیر روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن اعلام اتمام فرایند تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره با همکاری شهرداری تهران از نصب پوستر جشنواره در اطراف سفارتخانه‌ کشورهای مهمان این رویداد خبر داد.

به نقل از جشنواره تئاتر فجر؛ مهدی یوسفی‌کیا درباره وضعیت تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران کار نصب پوستر و بنرهای جشنواره را در مناطق مختلف شهر تهران آغاز کرده است و قرار است نقاط مختلفی را تحت پوشش قرار دهد. همچنین پوستر و بنر جشنواره در ایستگاه‌های مترو نیز در حال نصب است.

پوستر جشنواره در فضای پیرامونی سفارتخانه‌های کشورهایی که آثارشان در جشنواره چهل و یکم حضور پیدا کرده نیز نصب شده است

یوسفی‌کیا یادآور شد: سازمان زیباسازی قول نصب پوستر جشنواره بر عرشه پل‌ها را نیز به ما داده است.

مدیر روابط عمومی جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر در پایان سخنان خود درباره اجرای تبلیغات محیطی جشنواره در اطراف سالن‌های میزبان این دوره، گفت: کار تبلیغات محیطی مجموعه تئاترشهر تمام شده و تا پایان روز جمعه (۳۰ دی‌ماه) تبلیغات محیطی دیگر سالن‌های میزبان جشنواره نیز انجام می‌شود.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیریکوروش زارعی با میزبانی از ۱۱۳ اثر در بخش‌های رادیوتئاتر، مسابقه بزرگ صحنه‌ای، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه تئاتر بین‌الملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بخش پژوهش و مسابقه بخش مرور در تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار