رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده برنامه «نیمه دیگر من» از واکاوی زندگی افرادی که به تجرد گرایش دارند سخن گفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیوسلامت، سهیلا باقری تهیه‌کننده برنامه «نیمه دیگر من» درباره جزئیات این برنامه که از رادیو سلامت روی آنتن می‌رود  گفت: در برنامه «نیمه دیگر من» از طریق گفتگو و یا […]

تهیه‌کننده برنامه «نیمه دیگر من» از واکاوی زندگی افرادی که به تجرد گرایش دارند سخن گفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیوسلامت، سهیلا باقری تهیه‌کننده برنامه «نیمه دیگر من» درباره جزئیات این برنامه که از رادیو سلامت روی آنتن می‌رود  گفت: در برنامه «نیمه دیگر من» از طریق گفتگو و یا طرح مشکل توسط افراد مجرد، به واکاوی مشکل از منظر جامعه‌شناسی و روانشناسی خواهیم پرداخت. در این برنامه رادیویی، دیدگاه‌های اشتباه در مورد ازدواج، آداب و رسوم غلط و… با توجه به سوژه برنامه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: برنامه با طرح مشکل سوژه برنامه آغاز می‌شود (به شکل روایت با صدای از پیش ضبط شده سوژه و یا حضور سوژه در استودیو)، بعد از طرح مشکل، کارشناس برنامه بر اساس مشکل مطرح شده به تحلیل کارشناسی می‌پردازد که گزارش (مصاحبه با جوانان)، و با اجازه بزرگترها (گزارشی از دفترخانه ثبت ازدواج) از دیگر بخش‌های این برنامه است.
باقری درباره موضوعات این برنامه و پرداخت به ریشه‌های آنها اشاره و بیان کرد: برنامه «نیمه دیگر من» به بررسی علل و عوامل تجرد (دختر پسر) و زندگی افرادی که به هر دلیلی ازدواج نکرده‌اند یا گرایش به تجرد دارند می‌پردازد. بررسی نگاه جامعه و خانواده به این افراد و همچنین مشکلات روحی ناشی از تجرد و تنهایی و آسیب های اجتماعی که زندگی این افراد را تهدید می‌کند از اهداف اصلی این برنامه است.
وی اضافه کرد: در هر برنامه، یک مهمان ناشناس حضور خواهد داشت و از شنوندگان درخواست خواهد شد که نظراتشان را در رابطه با مشکل یا دغدغه مهمان ناشناس ارائه دهند.
گفتنی است، برنامه «نیمه دیگر من» به تهیه‌کنندگی سهیلا باقری و گویندگی «لیلا رحیمیانی ثابت»، چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه و تکرار آن روزهای پنجشنبه در همان ساعت، از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار