رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه صبح گاهی «سلام، صبح بخیر» در آستانه چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند اقلاب اسلامی با «روز شمار انقلاب» به استقبال جشن پیروزی می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، سارا شاکری گزارشگر «روز شمار انقلاب» بیان کرد: این بخش با حضور راویانی چون حسین کاشانی پور پژوهشگر انقلاب اسلامی […]

برنامه صبح گاهی «سلام، صبح بخیر» در آستانه چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند اقلاب اسلامی با «روز شمار انقلاب» به استقبال جشن پیروزی می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، سارا شاکری گزارشگر «روز شمار انقلاب» بیان کرد: این بخش با حضور راویانی چون حسین کاشانی پور پژوهشگر انقلاب اسلامی و حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی از تاریخ ۲۵ دی شروع شده است و تا ۲۲بهمن سالروز شکهمند پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دارد.
وی ادامه داد: این بخش درباره وقایع روزهای نزدیک به جشن پیروزی انقلاب اسلامی ۵۷ از زمان خروج شاه تا پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد و در این بخش از کلام امام خمینی (ره )، شعار ها و سرودهای انقلابی استفاده می شود تا یاد خاطرات آن دوران زنده بماند.
گفتنی است «سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی حسین معصومی و زهرا قائدی و با اجرای آرش احمدی و حامد نجم الهی از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵ پخش می شود و بخش «روز شمار انقلاب» بعد از خبر ساعت ۷:۰۰ به گزارشگری سارا شاکری پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار