رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مراسم یادبود «زنده‌یاد حسین شهابی» کارگردان فقید سینمای ایران توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با همکاری موزه سینما برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، روز یکشنبه ۹ بهمن مراسم یادبود مرحوم حسین شهابی کارگردان فقید سینمای ایران در موزه سینما برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۱۸در […]

مراسم یادبود «زنده‌یاد حسین شهابی» کارگردان فقید سینمای ایران توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با همکاری موزه سینما برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، روز یکشنبه ۹ بهمن مراسم یادبود مرحوم حسین شهابی کارگردان فقید سینمای ایران در موزه سینما برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۸در سالن سینماتوگراف برگزار می‌شود.
در این مراسم جمعی از دوستان، همکاران و شاگردان حسین شهابی حضور خواهند یافت و درباره ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای وی سخنرانی خواهند کرد.
همچنین فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی در پایان این مراسم به نمایش در خواهد آمد.
حضور در این مراسم برای علاقمندان آزاد و رایگان است.
سیدحسین شهابی، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون، کارگردان مستقل سینما بود و کارگردانی آثاری همچون «آزاد به قید شرط»، «سایه‌ها»، «حراج»، «روز روشن» و «به خاطر مهدی» را در کارنامه دارد.
شهابی همچنین سابقه طولانی در تدریس سینما دارد و فیلم «رو در رو» جدیدترین اثر سینمایی اوست که مجوز نمایش گرفته بود و قرار بود در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود.

همچنین زنده‌یاد شهابی «اولین پرونده» را در حال تولید داشت.
حسین شهابی ۲ بهمن در سن ۵۵ سالگی بدلیل عفونت ریه درگذشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار