رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «دخترکوچ»، از تولیدات مرکز ایلام به دومین دوره «جشنواره مستند ایران» در فرانسه راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این اثر به کارگردانی روح الله اکبری و با پشتیبانی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما در «جشنواره مستند ایران» (Regards d’Iran festival) به نمایش در می‌آید. […]

مستند «دخترکوچ»، از تولیدات مرکز ایلام به دومین دوره «جشنواره مستند ایران» در فرانسه راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این اثر به کارگردانی روح الله اکبری و با پشتیبانی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما در «جشنواره مستند ایران» (Regards d’Iran festival) به نمایش در می‌آید.

«جشنواره مستند ایران» که از ۳ تا ۵ فوریه (۱۴-۱۶ بهمن) در پاریس برگزار می‌شود، با هدف معرفی بهتر مستند‌های ایرانی و ارتباط تماشگران با مستندسازی در ایران شکل گرفته است.

«دختر کوچ» به زندگی سوسن رشیدی، دختری از عشایر نگاهی دارد که با وجود مشکلات و موانع، چند دوره قهرمان کیک بوکسینگ ایران می‌شود. این دختر تلاش می‌کند عشایر را راضی کند تا در زیر سیاه چادر برای دخترانشان باشگاه کیک بوکسینگ برقرار کنند، اما اکثر خانواده‌ها مخالفند.

گفتنی است «دخترکوچ» آبان ماه امسال در سومین دوره «جشنواره مردم‌شناسی اوکو اوکراین»  (OKO Int’l Ethographic Film Festival) موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار