رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

دبیر علمی دومین جشنواره مستند رادیویی پژواک از تمدید مهلت ارسال آثار بخش مردمی این رویداد خبر داد. دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار خواهد شد. مستندسازان با شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره می‌توانند تا ۱۰ بهمن ماه و مخاطبان در بخش مردمی می‌توانند آثارشان […]

دبیر علمی دومین جشنواره مستند رادیویی پژواک از تمدید مهلت ارسال آثار بخش مردمی این رویداد خبر داد.

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار خواهد شد. مستندسازان با شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره می‌توانند تا ۱۰ بهمن ماه و مخاطبان در بخش مردمی می‌توانند آثارشان را تا اوایل اسفند ماه در تارنمای جشنواره بارگزاری کنند.

وحید اسدی، دبیر علمی دومین جشنواره مستند رادیویی پژواک با اعلام این خبر گفت: مبنی بر تصمیم دبیرخانه دومین جشنواره مستند رادیویی پژواک؛ فقط در بخش مردمی زمان بیشتری برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است. به دلایل استقبال گسترده مردم و شرکت علاقه‌مندان در بخش مردمی، مهلت ارسال آثار جشنواره پژواک تا ابتدای اسفند ماه میسر شده است و امکان ارسال اثر تا زمان تعیین شده با استفاده از تارنمای جشنواره وجود دارد.

در بخش مردمی هر شرکت کننده در مجموع می تواند با دو اثر در جشنواره شرکت کند. در این بخش آثار تولید شده توسط علاقه مندان به رادیو مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مخاطبان می‌توانند در دو بخش مستند گزارشی و مستند روایی تا ۲۰ دقیقه در قالب فایل‌های صوتی یا پادکست آثارشان را تا اوایل اسفندماه در تارنمای جشنواره پژواک بارگزاری کنند. برنامه‌سازان صداوسیما نمی‌توانند در بخش مردمی جشنواره پژواک شرکت کنند.

علاقه‌مندان مستندساز برای شرکت در دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک می‌توانند در بخش های اصلی با محورهای موضوعی، بخش ساختاری، بخش برنامه های مستمر، بخش مردمی، بخش مستندنگاری و بخش ویژه می توانند تا دهم بهمن ۱۴۰۱ آثارشان را در سایت جشنواره بارگزاری کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار