رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

ادی مورفی همچنان به دنبال آن است تا صدایش را به شخصیت الاغ مجموعه کمدی اکشن انیمیشنی «شرک» قرض بدهد. بازیگر سیاه پوست سینما می‌گوید بسیارمایل است پنجمین قسمت این مجموعه موفق و پرفروش هم ساخته شود، تا او بتواند یک بار دیگر بجای الاغ حرف بزند. این در حالی است که مورفی برنامه‌ها و […]

ادی مورفی همچنان به دنبال آن است تا صدایش را به شخصیت الاغ مجموعه کمدی اکشن انیمیشنی «شرک» قرض بدهد.

بازیگر سیاه پوست سینما می‌گوید بسیارمایل است پنجمین قسمت این مجموعه موفق و پرفروش هم ساخته شود، تا او بتواند یک بار دیگر بجای الاغ حرف بزند. این در حالی است که مورفی برنامه‌ها و طرح‌های دیگری هم برای این شخصیت محبوب و دوست داشتنی دنیای انیمیشن دارد.

یکی از این طرح‌ها، تولید اسپین آفی با محوریت کاراکتر الاغ است. به گفته بازیگر:« به نظرم این حق الاغ است که بیشتر از اینها مورد توجه قرار گیرد و درباره‌اش فیلم یا مجموعه ساخته شود. این کاراکتر خیلی بانمک تر از مثلا گربه چکمه پوش است که صاحب اسپین آف شد و تماشاگران او را بیشتر دوست دارند.»

برهمین اساس، مورفی برای صحبت و مذاکره درباره تولید فیلمهای بیشتری با حضور الاغ در آنها اعلام آمادگی می‌کند و می‌گوید درهای بحث و مذاکره باز است.

مورفی می‌گوید:«مطمئن باشید از هر طرح و پیشنهادی استقبال می‌کنم. من می‌توانم در عرض چند ثانیه تبدیل به این شخصیت شوم. الاغ را خیلی دوست دارم و می‌خواهم فعالیتها و کارهایش ادامه داشته باشد. اگر تهیه کنندگان مجموعه شرک می‌توانند گربه چکمه پوش بسازند، پس چرا نتوانند یک «الاغ» سینمایی هم تولید کنند؟»

بازیگر در ادامه اضافه می‌کند:« یادتان باشد شرک متعلق به کمپانی دریم وورکز است. آنها هستند که باید تصمیم بگیرند چکار کنند و سراغ یک شرک دیگر یا یک فیلم مستقل با محوریت الاغ بروند. اگر آنها چنین بخواهند، من پایه ام! فقط کافی است یک زنگ به من بزنند. من کاملا آماده‌ام. اینجا نشسته‌ام و آمادگی آن را دارم که دوباره الاغ بشوم.»

مجموعه کارتونی «شرک» در فاصله سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ صاحب چهار قسمت شد. قسمت اول توانست در سطح جهانی به فروش بالای حدود ۵۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند و اولین اسکار بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند. قسمت دوم فیلم هم فروش جهانی ۹۲۸ میلیون دلاری را تجربه کرد. اما فروش دو قسمت بعدی کمتر از حد انتظار تهیه کنندگانش بود.

مدیران دریم وورکز طی چند سال گذشته دو قسمت «گربه چکمه پوش» را براساس ماجراجویی‌های کاراکتر گربه مجموعه فیلم «شرک» با صداپیشگی آنتونیو باندراس تولید کرده‌اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار