رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نمایش فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از فردا (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در ۲۲ سینمای مردمی تهران آغاز می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، طبق جدول منتشر شده از سوی ستاد برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نمایش فیلم‌های بنیاد […]

نمایش فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از فردا (چهارشنبه ۱۲ بهمن) در ۲۲ سینمای مردمی تهران آغاز می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، طبق جدول منتشر شده از سوی ستاد برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نمایش فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی با اکران شش فیلم از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن در سینماهای مردمی آغاز می‌شود.

پردیس‌های سینمایی آزادی، اطلس مال، ایران مال، زندگی، شهرک، صبامال، کوروش، کیان، گالریا، مگامال، هروی سنتر، هدیش مال و سینماهای استقلال، تماشا، تیراژه ۲، جوان، راگا، فرهنگ، نارسیس، شمیران سنتر، مهر شاهد و موزه سینما در تهران میزبان علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های بنیاد سینمای فارابی و آثار حاضر در جشنواره فجر چهل و یکم هستند.

همچنین دو پردیس سینمایی ملت به عنوان خانه رسانه و برج میلاد به عنوان سینمای هنرمندان و بین‌الملل میزبان آثار چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند. این رویداد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار