رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پلتفرم فیلم‌نت بخش جدید «رادیو نت» را طراحی و در سایت خود راه‌اندازی کرد. به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، «رادیو نت» رادیوی ویژه و اختصاصی فیلم‌نت راه‌اندازی شد و اولین شماره آن جمعه ۱۴ بهمن در سایت این پلتفرم در دسترس قرار گرفت. در شماره نخست «رادیو نت» به فصل نخست سریال «پوست شیر» پرداخته شده […]

پلتفرم فیلم‌نت بخش جدید «رادیو نت» را طراحی و در سایت خود راه‌اندازی کرد.

به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، «رادیو نت» رادیوی ویژه و اختصاصی فیلم‌نت راه‌اندازی شد و اولین شماره آن جمعه ۱۴ بهمن در سایت این پلتفرم در دسترس قرار گرفت.

در شماره نخست «رادیو نت» به فصل نخست سریال «پوست شیر» پرداخته شده است. این سریال به کارگردانی جمشید محمودی تولید فیلم‌نت است که به طور اختصاصی از این پلتفرم پخش می‌شود و در دو فصلی که از عرضه آن می‌گذرد در صدر پربیننده‌های سریال‌های روز قرار داشته است. هادی حجازی فر، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از جمله بازیگران سریال هستند.

شماره نخست «رادیو نت» به مدیریت هنری مسعود رفیع‌زاده و تدوین بهار فنایی تولید و ساختار آن در قالب دیالوگ باکس تعریف شده است. دیالوگ‌‌های این شماره از قسمت‌های فصل نخست «پوست شیر» انتخاب شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار