رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مستند «ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی در جشنواره «صفحه نمایش‌های دنیا» در اولین اکران بین المللی خود، در سینما «اینترپات» پاریس به نمایش درآمد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از خانه مستند، مستند ۳۰ دقیقه‌ای «ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی در […]

مستند «ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی در جشنواره «صفحه نمایش‌های دنیا» در اولین اکران بین المللی خود، در سینما «اینترپات» پاریس به نمایش درآمد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از خانه مستند، مستند ۳۰ دقیقه‌ای «ماهر» به کارگردانی مسعود دهنوی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی در رویداد Ecran des mondes (صفحه نمایش‌های دنیا) و در بخش «نگاه به ایران» Regard d’Iran جزو ۱۰ فیلم به نمایش درآمد.

این رویداد، یک انجمن غیرانتفاعی است که با هدف افزایش آگاهی عموم مردم درباره یک خطه بر مستندهای خلاقانه تمرکز دارد و در این دوره طی سه روز به بررسی مستندهای ایرانی با حضور «برنارد هورکد»، محقق، جغرافیدان و ایران‌شناس فرانسوی می‌پردازد.

این رویداد از سال ۲۰۱۵ توسط «میشل نول»، تهیه‌کننده آلمانی- فرانسوی برگزار می‌شود که به دور از سیاست، دغدغه فرهنگ کشورها را دارد.

مستند اجتماعی ماهر از محصولات خانه مستند است که در خلاصه آن آمده است: «ماهر برای عروسی خواهرش از ترکیه به آق قلا می‌آید، اما سیل همه چیز را به هم میریزد.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار