رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

ماجرای حادثه تروریستی شاهچراغ در قالب مینی سریال برای پخش از تلویزیون ساخته می‌شود. شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ یک تروریست عامل وهابی – تکفیری با حمله مسلحانه به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز ۱۵ زن، مرد و کودک را به شهادت رساند و ۱۹ نفر را مجروح کرد. این حمله تروریستی قرار است […]

ماجرای حادثه تروریستی شاهچراغ در قالب مینی سریال برای پخش از تلویزیون ساخته می‌شود.

شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ یک تروریست عامل وهابی – تکفیری با حمله مسلحانه به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز ۱۵ زن، مرد و کودک را به شهادت رساند و ۱۹ نفر را مجروح کرد.

این حمله تروریستی قرار است در قالب یک مینی سریال برای پخش از تلویزیون تولید شود و در حال حاضر ابراهیم امینی نگارش فیلمنامه سریال را که اثری مستند- داستانی خواهد بود را برعهده دارد.

ابراهیم امینی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۹۱ در سریال «آخرین روزهای زمستان» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به عنوان بازیگردان فعالیت داشته است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم «لاتاری»، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای ابراهیم امینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حامد پورمحمدی، مهدی زمین‌پرداز، مجتبی شفیعی و سهیل بابایی را تجربه کرد.

اثر مهم ابراهیم امینی در گام بعدی فعالیت در فیلم «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه مهم‌ترین آثار امینی با همکاری محمدحسین مهدویان به مرحله تولید می‌رسد،‌ احتمال دارد مهدویان با توجه به ساختار مستند داستانی این اثر، کارگردانی آن را برعهده داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار