رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ویژه‌برنامه «ایام» به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از پنجشنبه تا شنبه ( ۲۷ تا ۲۹ بهمن) حوالی ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «ایام» با اجرای سید مرتضی جوادی و مجریانی […]

ویژه‌برنامه «ایام» به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از پنجشنبه تا شنبه ( ۲۷ تا ۲۹ بهمن) حوالی ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «ایام» با اجرای سید مرتضی جوادی و مجریانی از اقوام کرد و بلوچ کشورمان در دو شب ابتدایی در ارتباط با استان‌های مختلف به بحث مشارکت مردم در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار ایران می‌پردازد.همچنین شنبه شب با حضور فعالین فرهنگی، هنری، اجتماعی و مدنی گفت‌وگوهای مختلفی شکل می‌گیرد. محمدخوانی، نعت خوانی، پرده‌خوانی، حضور گروه‌های مختلف موسیقی و چهره‌های شاخص و … از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.
«ایام» به تهیه‌کنندگی سید احسان میرمحمد کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما که از ۲۷ تا ۲۹ بهمن حوالی ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار