رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «تهرانگرد» به تهیه کنندگی سجاد مشحون و کارگردانی سینا عباسی جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۳ به روستای جابان شهرستان دماوند سفر می‌کند تا مخاطبان را با شیوه پرورش و تولید سیب باغات این شهرستان آشنا کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه با اجرای محمد مصطفاییان […]

برنامه «تهرانگرد» به تهیه کنندگی سجاد مشحون و کارگردانی سینا عباسی جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۳ به روستای جابان شهرستان دماوند سفر می‌کند تا مخاطبان را با شیوه پرورش و تولید سیب باغات این شهرستان آشنا کند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه با اجرای محمد مصطفاییان سعی دارد، در قابی متفاوت ضمن معرفی ظرفیت های کشاورزی و گردشگری استان تهران، با روایتی مستند گونه، پرورش و تولید هوشمندانه‌ی سیب در باغات این منطقه را به تصویر بکشد.
همچنین تهرانگرد سعی دارد شهرستان های استان تهران را از زاویه نگاه اقتصادی و گردشگر و … نیز به تصویر بکشد.
 برنامه تهرانگرد در ۳۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای در گروه تهران و شهروندی شبکه‌ی پنج سیما با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تولید شده است و هر هفته جمعه ها ساعت ۱۳ از قاب تلویزیونی شبکه تهران سیما تماشایی می شود و یکشنبه ها ساعت ۶ بامداد بازپخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار