رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

تهیه‌کنده سریال «آسوده باش» درباره نقش شهرام عبدلی در این مجموعه بیان کرد که قرار نیست بازیگر دیگری جایگزین او شود. امیر رحیم‌زاده تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» درباره نقش شهرام عبدلی در این مجموعه توضیح داد: شهرام عبدلی در این سریال نقش غفور را داشت که ۹ سکانس در سریال برای او برنامه‌ریزی شده بود و در هفت سکانس […]

تهیه‌کنده سریال «آسوده باش» درباره نقش شهرام عبدلی در این مجموعه بیان کرد که قرار نیست بازیگر دیگری جایگزین او شود.

امیر رحیم‌زاده تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» درباره نقش شهرام عبدلی در این مجموعه توضیح داد: شهرام عبدلی در این سریال نقش غفور را داشت که ۹ سکانس در سریال برای او برنامه‌ریزی شده بود و در هفت سکانس بازی کرد.

وی درباره خبرهایی که پیش از این گفته شده بود شهرام عبدلی اصلاً جلوی دوربین نرفته است بیان کرد: اینها خبرهای ضد و نقیضی است که پیش از این منتشر شده است اما در ۷ سکانس از سریال بازی کرده است.

این تهیه کننده درباره تکلیف نقش شهرام عبدلی و بازیگر جایگزین این نقش نیز عنوان کرد: فقط ۲ سکانس از حضور او در سریال باقی مانده بود که طی صحبت‌هایی که با نویسنده سریال و تیم کارگردانی داشتیم مقرر شد نقش شهرام عبدلی با همان سکانس‌ها در این سریال به پایان برسد و هیچ بازیگر دیگری نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: آن ۲ سکانس هم در بازبینی‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شود که قصه تغییر کند.

رحیم زاده در پایان درباره زمان اتمام تصویربرداری سریال اظهار کرد: امیدواریم تا ۲۵ اسفند این مجموعه که برای یکی از پلتفرم‌ها در نظر گرفته شده به پایان برسد.

شهرام عبدلی برای بازی در سریال «آسوده باش» به مشهد رفته بود که به دلیل عارضه مغزی برای چند روزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شد و روز ششم اسفندماه درگذشت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار