رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه شبانگاهی «از مامان بگو» با رویکرد توجه ویژه به زنان و بانوان ایرانی از این هفته چهارشنبه‌‌ها و پنجشنبه‌ها در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه با حضور مهمانان و موضوعات مختلف و اجرای زهرا شوقی به صورت هفتگی روانه […]

برنامه شبانگاهی «از مامان بگو» با رویکرد توجه ویژه به زنان و بانوان ایرانی از این هفته چهارشنبه‌‌ها و پنجشنبه‌ها در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه با حضور مهمانان و موضوعات مختلف و اجرای زهرا شوقی به صورت هفتگی روانه آنتن می‌شود. «هزار و یک‌شب» با محوریت روایت‌خوانی و داستان‌گویی، «هم‌خونه» با موضوع گفت‌وگو بین مادربزرگ‌ها و نوه‌ها و سایر اعضای خانواده، «شیرین عسل» با تمرکز بر بیان و گویش استان‌‌های مختلف و مرور تکیه کلام‌های لهجه‌های گوناگون، « مثل یک کوه» و …. ازجمله بخش‌های این برنامه است.

موضوع این هفته برنامه «از مامان بگو» سازگاری است و هر هفته با موضوعی جدید روانه آنتن می‌شود.

این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مریم نیکان‌لو و اجرای زهرا شوقی که چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۲:۴۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار