رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم کوتاه «آبی می‌شود» به کارگردانی شادی کرم‌رودی در اولین نمایش جهانی خود در سی‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) در آمریکا به نمایش در خواهد آمد. این جشنواره که از معتبرترین و بزرگترین جشنواره‌های فیلم کشور آمریکا محسوب می‌شود و نیز […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم کوتاه «آبی می‌شود» به کارگردانی شادی کرم‌رودی در اولین نمایش جهانی خود در سی‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) در آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

این جشنواره که از معتبرترین و بزرگترین جشنواره‌های فیلم کشور آمریکا محسوب می‌شود و نیز مورد تائید آکادمی اسکار است، از ۱۰ تا ۱۹ مارس برابر با ۱۹ تا ۲۸ اسفند ماه در شهر آستین، ایالت تگزاس در چندین بخش فیلم بلند داستانی و مستند، سریال، انیمیشن، فیلم کوتاه، موزیک ویدئو و…. برگزار می‌شود و در این میان فیلم کوتاه «آبی می‌شود» تنها فیلم ایرانی حاضر در این جشنواره معتبر است.

این فیلم کوتاه در ادامه سفرهای جشنواره‌ای خود، در سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فریبورگ در کشور سوئیس به نمایش درخواهد آمد. این جشنواره‌، سالانه با هدف کشف فیلم‌ها از آسیا، آمریکای لاتین، آفریقا و اروپای شرقی برگزار شده و از جمله مهم‌ترین جشنواره‌‌های فیلم کشور سوئیس محسوب می‌شود.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: پری سعی دارد تا بر خشونت خانگی که برادرزاده سه ساله‌اش متحمل شده، سرپوش بگذارد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شادی کرم‌رودی، بازیگران: لیلی رشیدی، منصور نصیری، هانا دژآگاه، آذین فهیمی، مدیر فیلم‌برداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین‌گر: پویان شعله‌ور، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مبینا جلیلیان، طراح صحنه: حسام حسینی، طراح لباس: آیلا شیخ‌اوغلی، صدابردار: رشید دانشمند، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری، آهنگساز: سهراب کرم‌رودی، طراح چهره‌پردازی: عظیم فراین، منشی صحنه: مهتاب حبیبی، عکاس: سینا شیری، مدیر تولید: امیرحسین مهرعلی، مدیر تدارکات: مرتضی بیوک، اصلاح رنگ و نور: سامان مجد وفایی، جلوه‌های ویژه: جواد مطوری، طراح عنوان و پوستر: عسل فرشچی، تهیه‌کنندگان: شادی کرم‌رودی، دکتر مهران نوری، مینا درکی و تئودورا ولنتیز (مارنی فیلم)

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار