رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با پایان مراحل تصویربرداری فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا ثابت پور، تدوین این اثر داستانی توسط سودابه سعیدنیا آغاز شد. به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم کوتاه «چرخ و بیابان»، مراحل تدوین فیلم کوتاه داستانی «چرخ و بیابان» آغاز شد. رضا ثابت‌پور که پیش از این فیلم‌های «قرار ملاقات»، […]

با پایان مراحل تصویربرداری فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا ثابت پور، تدوین این اثر داستانی توسط سودابه سعیدنیا آغاز شد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم کوتاه «چرخ و بیابان»، مراحل تدوین فیلم کوتاه داستانی «چرخ و بیابان» آغاز شد. رضا ثابت‌پور که پیش از این فیلم‌های «قرار ملاقات»، «کلاهی برای زندگی»، «قلاب» و «شب می گذرد» را ساخته، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» را برعهده داشته است.

همچنین این اثر که داستان آن در جاده‌ای متروکه در دل یک بیابان می‌گذرد، ماجرای بنزین فروشی را روایت می‌کند که برای کمک به یک مرد زخمی و بردن آب برای او، به دکه بنزین فروشی خود برمی‌گردد اما وقتی می‌فهمد که آن مرد سارق است، بازی تغییر می‌کند … .

علیرضا مهران، کامبیز امینی، سید سعید طاهری و کیوان نقره کار بازیگرانی هستند که در فیلم «چرخ و بیابان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علی حیدری، مدیر صدابرداری: امین جعفری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محسن حیدرلکی، منشی صحنه: یاسمن بخشی، صداگذار: محمدمهدی سلمانی، تدوین: سودابه سعیدنیا، مدیر تولید: محمدعلی میرهاشمی، طراح صحنه: پویان باغنده، طراح لباس: ملینا باغنده، گریم: فاطمه حسین خانی، عکاس: امیرحسین حسینی، طراح پوستر: علی ثابت پور، دستیاران فیلمبردار: سعید فرهنگ مهر، مسعود پورشکیب، مسعود عبدی، متصدی دوربین: امیر محسن عظیمی، دستیار صدابردار: امید کریم، اصلاح رنگ: مجتبی رمضانی، دستیار لباس: حریر حقیقی، دستیاران تولید: علی سلیمانی، رضا عظیمی، مرتضی پاشایی، عرفان محمدی و محمد علیزاده، مشاور رسانه‌ای: رکسانا قهقرایی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار