رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فیلم سینمایی «آمستردام» به کارگردانی دیوید او راسل یکشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود. به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «آمستردام» ساخته‌ی دیوید او راسل محصول ۲۰۲۲ آمریکا یکشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران […]

فیلم سینمایی «آمستردام» به کارگردانی دیوید او راسل یکشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «آمستردام» ساخته‌ی دیوید او راسل محصول ۲۰۲۲ آمریکا یکشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

داستان این فیلم در دهه ۳۰ می‌گذرد و داستان سه دوست را دنبال می‌کند که شاهد یک قتل هستند، خود مظنون می‌شوند و یکی از ظالمانه‌ترین توطئه‌های تاریخ آمریکا را کشف می‌کنند.

مارگو رابی، کریستین بیل، جان دیوید واشینگتن، کریس راک، آنیا تیلور-جوی، رابرت دنیرو و تیلور سوئیفت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و هفتاد و یکمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار