رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مینی سریال کوتاه «کاشوخین» ساخته کیوان محسنی در جشنواره سریلیزادوس اسپانیا شرکت کرد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نسخه شش قسمتی سریال کاشوخین به‌کارگردانی کیوان محسنی، تهیه‌کنندکی پویان صدقی و نویسندگی عطا مجابی از محصولات فیلیمو در سال ۱۳۹۸ بود که در چند ماه اخیر نسخه تازه آن در […]

مینی سریال کوتاه «کاشوخین» ساخته کیوان محسنی در جشنواره سریلیزادوس اسپانیا شرکت کرد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نسخه شش قسمتی سریال کاشوخین به‌کارگردانی کیوان محسنی، تهیه‌کنندکی پویان صدقی و نویسندگی عطا مجابی از محصولات فیلیمو در سال ۱۳۹۸ بود که در چند ماه اخیر نسخه تازه آن در شش قسمت منتشر شده است.

بعد از حضور سریال کوتاه «کاشوخین» در بخش پاناروما جشنواره سریالیزادوس اسپانیا  و پخش از پلتفرم Filmin؛ لورنزو مجینو منتقد فیلم و سریال روزنامه El Diario Vasco در بخشی از نوشته خود درباره این سریال نوشت:
«کاشوخین» یک سریال هیجان‌انگیز و خوش‌ساخت است که اخیرا دیده‌ام و می‌توان آن را در طبقه سریال‌های نئو وسترن ایرانی قرار داد. با فیلم‌برداری جذاب که دارای هدف هنری والایی می‌باشد. عواملی که ذکر کردم این سریال را به یک وضعیت کم سابقه‌ای تبدیل کرده که در تعدادی از کشورهای آنگلوساکسون مورد توجه قرار بگیرد.
یک واقعیت عجیب در این سریال، غیبت تقریبا کامل زنان در تمامی سریال است، جایی که آنها حتی بهعنوان سیاهیلشکر هم در فیلم وجود ندارند. تنها استثناt حضور بازیگر مولداوی در یک قسمت سریال است.
اگر فردی مشتاق دیدن سریال‌های جذاب و هیجان‌انگیز است یا سینمای ایران را دوست دارد، سریال کاشوخین می‌تواند شروع خوبی برای ارتباط با تولیدات ایرانی و گوش کردن به زبان فارسی باشد.»

جشنواره سریلیزادوس به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سریال در اسپانیا، در شهر مادرید و بارسلونا اسپانیا با حضور آثار مستقل و همچنین آثاری از شبکه‌های Netflix، HBO max، Apple TV plus، AXN و چند فیلم برتر از جشنواره Series Mania برگزار شد.
«جو پنهال» خالق سریال مشهور «شکارچی ذهن» یکی از مسترکلاس‌های این جشنواره را برگزار کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار