رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ماجرای سریال «حبیب» در قسمت امشب خود عملیاتی را به نمایش درمی‌آورد که مدیریت آن برعهده حاج قاسم سلیمانی است. به نقل از رسانه رواق هنر پارسیان، در قسمت امشب (بیست و چهارم) مجموعه تلویزیونی «حبیب» که این شب‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود از نقش «حاج قاسم سلیمانی» رونمایی می‌شود. نقشی هرچند کوتاه […]

ماجرای سریال «حبیب» در قسمت امشب خود عملیاتی را به نمایش درمی‌آورد که مدیریت آن برعهده حاج قاسم سلیمانی است.
به نقل از رسانه رواق هنر پارسیان، در قسمت امشب (بیست و چهارم) مجموعه تلویزیونی «حبیب» که این شب‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود از نقش «حاج قاسم سلیمانی» رونمایی می‌شود. نقشی هرچند کوتاه اما مؤثر؛ چرا که نشان می‌دهد اگر مدیریت و فرماندهی حکیمانه و هوشمندانه شهید سلیمانی نبود آن پیروزی‌ها و موفقیت‌ها در تقابل با داعش اتفاق نمی‌افتاد.
سریال «حبیب» در سوریه فیلمبرداری شد. کار جدیدی که بسیج صدا و سیما به عنوان نخستین سریال تلویزیونی ایران در سوریه با ۲۹ قسمت، ماجرای مستشاران در سوریه و داستانِ محور مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را روایت می‌کند.
اتفاقاتی که شاید تاکنون کمتر درباره آن فیلم و سریال ساخته شده و سریال «حبیب» قرار است آنها را به نمایش بگذارد.  در این مجموعه تلویزیونی، امین زندگانی نقش یک نیروی امنیتی ما که به عنوان مستشار در سوریه فعالیت می‌کند را مقابلِ دوربین ایفا کرده است. سوگل طهماسبی نقش همسرِ او و بقیه بازیگران عمدتاً سوری‌اند.
سریالِ ۲۹ قسمتی که مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد؛ مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قابِ تصویر صحبت شده و از این جهت فضایِ بکر و جذابی را در معرضِ نگاه مخاطب قرار خواهد داد.
این سریال را کارگردانی از سوریه به نام جود سعید ساخته و فرزاد هوشیار پارسیان در مقام تهیه‌کننده حضور دارد.
علاوه بر امین زندگانی، سوگل طهماسبی و ابوالفضل همراه، بازیگرانِ سوریه‌ای همچون قمرخلف و لجین اسماعیل و بازیگران مطرح سوری از جمله امانه والی، رباء الحلبی، ،علا قاسم، اسامه المصری، حسین عباس، یحیی بیازی و … در این سریال ایفای نقش می‌کنند.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار