رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مژده لواسانی و مصطفی امامی مجریان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج پنج ستاره عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران است که از امشب با اجرای مشترک مصطفی امامی و مژده لواسانی روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی پنج ستاره ویژه تحویل […]

مژده لواسانی و مصطفی امامی مجریان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج
پنج ستاره عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران است که از امشب با اجرای مشترک مصطفی امامی و مژده لواسانی روی آنتن می رود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه تلویزیونی پنج ستاره ویژه تحویل سال از امشب شنبه ۲۷ اسفند تا دوشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه تهران سیما می رود.
این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد مختاری شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ تقدیم نگاه مخاطبان می شود و روز دوشنبه از ساعت ۱۶تا ۲ بامداد سه شنبه تماشایی خواهد شد.
پنج ستاره با اجرای ترانه های محلی با لباس های محلی و … قاب تصویر رنگارنگی از سرزمین زیبا و پهناورمان به مخاطبان هدیه می دهد.
پرداختن به فرهنگ و هنر غنی ایرانیان، تاریخ و جغرافیای زیبای ایران زمین و … نیز از دیگر بخش های تماشایی پنج ستاره نوروزی است.
همچنین به تصویر کشیدن جذابیت های گردشگری، اماکن دیدنی، فرهنگ، هنر و… شهر تهران از دیگر بخش های جذاب این برنامه است که تماشایی می شود.
حضور میهمانان ویژه در ژانر های مختلف از بخش های دیگر این برنامه است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار