رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

با آماده شدن فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» برای حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، از پوستر این اثر رونمایی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراحل تدوین فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» ساخته رضا ثابت‌پور پایان یافت. همچنین با رونمایی از پوستر این فیلم که توسط علی ثابت پور […]

با آماده شدن فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» برای حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، از پوستر این اثر رونمایی شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراحل تدوین فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» ساخته رضا ثابت‌پور پایان یافت.

همچنین با رونمایی از پوستر این فیلم که توسط علی ثابت پور طراحی شده است، «چرخ و بیابان» آماده حضور در رویدادهای سینمایی می‌شود.

داستان این اثر که رضا ثابت‌پور نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته است، در جاده‌ای متروکه در دل یک بیابان می‌گذرد و ماجرای بنزین فروشی را روایت می‌کند که برای کمک به یک مرد زخمی و بردن آب برای او، به دکه بنزین فروشی خود برمی‌گردد اما وقتی می‌فهمد که آن مرد سارق است، بازی تغییر می کند…

علیرضا مهران، کامبیز امینی، سید سعید طاهری و کیوان نقره کار بازیگرانی هستند که در فیلم «چرخ و بیابان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار