رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دومین روایت از مجموعه مستند «قهرمانان معمولی»، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره، به قصه زندگی یک روحانی و مربی ورزشی در استان اردبیل با نام «لطیف کاظمی» اختصاص دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «لطیف کاظمی»، ۳۶ ساله، شاعر و نویسنده، مربی و داور رسمی فدراسیون جودو، عضو اسبق تیم […]

دومین روایت از مجموعه مستند «قهرمانان معمولی»، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره، به قصه زندگی یک روحانی و مربی ورزشی در استان اردبیل با نام «لطیف کاظمی» اختصاص دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «لطیف کاظمی»، ۳۶ ساله، شاعر و نویسنده، مربی و داور رسمی فدراسیون جودو، عضو اسبق تیم ملی کونگ فو، حالا ۱۰ سال است که ملای شهرستان انگوت و روستاهای اطراف شده است. وی علاوه بر برگزاری کلاس و دورهمی برای کودکان و نوجوانان در مسجد، بسته‌های مواد غذایی و کمک معیشتی تامین می‌کند. «لطیف کاظمی» خلاف جریان آب و مسیرهای تکراری حرکت و سرنوشت را غافلگیر می‌کند. چه کسی فکر می‌کرد روحانی روستا برای جوان‌ها باشگاه بدنسازی تاسیس کند؟! او خوب جامعه هدفش یعنی جوانان را درک می‌کند و با آن‌ها همراه می‌شود.در خلاصه داستان روایت دوم این مجموعه مستند با عنوان «ملالطیف» آمده است: «زندگی بیشتر آدم‌ها در مسیر تکراری سپری می‌شود. سنت می‌برد، عرف می‌دوزد، آموزش و پرورش تثبیت می‌کند و رسانه کف می‌زند تا آدم با وجدان آسوده تسلیم شود اما ملالطیف در مسیری بکر و طی نشده قدم می‌زند.»

«قهرمانان معمولی» به کارگردانی مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده روایتی مستند از زندگی افرادی است که نقش خود را در بهبود وضعیت جامعه پیدا کرده‌اند.

مجموعه مستند «قهرمانان معمولی»، محصول مرکز مستند سوره، به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری که مجری طرح آن آژانس مستند سو است، در ایام نوروز ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۴:۰۰ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰:۱۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار