رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان امسال ۱۰ برنامه را تقدیم نگاه های بینندگان خواهد کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴، برنامه های زیر روی آنتن شبکه یک سیما می روند: *مردم دوست داشتنی «مردم دوست داشتنی» ویژه برنامه افطار شبکه یک […]

شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان امسال ۱۰ برنامه را تقدیم نگاه های بینندگان خواهد کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۴، برنامه های زیر روی آنتن شبکه یک سیما می روند:

*مردم دوست داشتنی

«مردم دوست داشتنی» ویژه برنامه افطار شبکه یک است که هر غروب حدود ساعت ۱۷:۴۵ تا بعد از اذان مغرب مهمان نگاه مخاطبان می شود. محوریت این برنامه پیشرفت و هویت ایرانی اسلامی است که با دعوت از مهمانان مختلف روی آنتن شبکه یک می رود. «مردم دوست داشتنی» به تهیه کنندگی امیر بشیری محصول گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به صورت زنده پخش می شود.

*ماه خدا

ویژه برنامه سحرگاهی «ماه خدا» مطابق هرسال یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح یعنی ساعت ۳ بامداد تا زمان پخش آخرین اذان شهرهای کشورمان ایران روی آنتن شبکه یک می رود. این برنامه به تهیه کنندگی سیدپوریا ملک آبادی دارای آیتم های گوناگونی نظیر سخنرانی، مادران شهدا، خطبه متقین وپویش ختم قرآن کریم خواهد بود. «ماه خدا» درگروه معارف اسلامی شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود.

*بی کرانه شو

«بی کرانه شو» محصول گروه اجتماعی شبکه یک است که با هدف آشنایی مخاطبان نسبت به فرهنگ، اقلیم و زیست بوم جنوب کشور در ابعاد مختلف تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و تقویت هویت ایرانی مخاطبان تهیه و تولید می شود. یادآوری دلاوری ها و مبارزات مردان بزرگ در حفظ میهن و همچنین روایت پیشرفت ایران از جمله اهداف آن است.

«بی کرانه شو» روایت قهرمانانه از مناطق و سواحل جنوبی کشور  به تهیه کنندگی محمد شکیبا نیا است که از ۹ فروردین ماه ساعت ۲۰ از آنتن شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

*کلمه

گفتگوی شبانه «کلمه» به تهیه کنندگی سیداحمد موسوی صمدی با موضوعات اخلاقی، معرفتی، اعتقادی و همچنین گفتگو با اساتید و روحانیون ایام ماه مبارک رمضان از ۵ فروردین ماه هرشب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما با اجرای وحید یامین پور روی آنتن می رود. «کلمه» تولید گروه معارف اسلامی شبکه یک سیماست.

*جشن شبانه

جنگ ترکیبی شبانه با فضایی با نشاط و شاد متناسب با شب های ماه مبارک رمضان هر بامداد ساعت ۲ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

*ثقلین

جزخوانی قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان همراه مخاطبان شبکه یک است. این برنامه که تلاوت جزخوانی قرآن کریم از حرم امام رضا (ع) است را به تهیه کنندگی رمضان نژاد هر روز ساعت ۵ صبح می توانید دنبال کنید.

*مناجات خوانی

مناجات خوانی حاج منصورارضی به تهیه کنندگی سیدعلی قریشی و مناجات خوانی حاج مهدی سلحشور هر بامداد ساعت ۲:۳۰ برای علاقمندان روی آنتن شبکه یک می رود.

*درس هایی از قرآن

مباحث قرآنی، تفسیری و معارفی از زبان حجت السلام قرائتی هرروز ساعت ۱۹ در قالب برنامه درسهایی از قرآن به تهیه کنندگی محمودمتوسل از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

همچنین دو برنامه «سخنرانی مذهبی» با موضوع معارفی هر روز ساعت ۶ صبح و مجموعه مستند «رمضان در کشورهای اسلامی» هرروز ساعت ۱۲:۳۰ پیرامون آداب رسوم و سنن کشورهای اسلامی در ماه مبارک رمضان از آنتن شبکه یک سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار