رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رادیو ایران بعد از افطار با ویژه برنامه «دور هم باشیم» لحظات خوشی را برای شنونده‌ها فراهم می‌کند. به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، «دور هم باشیم» عنوان ویژه برنامه‌ای است که از سوم فروردین همزمان با شروع ماه مبارک رمضان از رادیو ایران پخش می‌شود. ساجد قدوسیان خبر از تولید برنامه جدیدی […]

رادیو ایران بعد از افطار با ویژه برنامه «دور هم باشیم» لحظات خوشی را برای شنونده‌ها فراهم می‌کند.

به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، «دور هم باشیم» عنوان ویژه برنامه‌ای است که از سوم فروردین همزمان با شروع ماه مبارک رمضان از رادیو ایران پخش می‌شود.

ساجد قدوسیان خبر از تولید برنامه جدیدی به نام «دور هم باشیم» داد و گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز روزهای خاصی را پیش رو داریم، و از همین رو تصمیم به تولید برنامه «دور هم باشیم» گرفته شد.

وی افزود: امسال اغلب مردم امسال بعد از افطار را برای دید و بازدید و عید دیدنی‌های نوروزی انتخاب می‌کنند، از این رو ما هم همچون همیشه در کنار مردم هستیم تا حدود یک ساعت «دور هم باشیم» و آن‌ها را در مسیر مهمانی و یا حتی در مهمانی‌ها همراهی کنیم.

در این برنامه ضمن گپ و گفت، قطعات طنز خاطره‌انگیزی هم برای پخش در نظر گرفته‌ شده است.

«دور هم باشیم» از ۳ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ به تهیه‌کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان و اجرای علیرضا جاویدنیا ساعت ۱۹ از رادیو ایران پخش می‌شود.
منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار