رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم کوتاه «هیچکس خانه نیست» ساخته میثم شمسی نامزد جایزه نقره‌ای بهترین فیلم کوتاه دوازدهمین‌ دوره از فستیوال ICFF لاکنو هندوستان شد. در خلاصه داستان «هیچکس خانه نیست» آمده است: زهرا دختری تنها در خانه است و می‌خواهد به فقیری که پشت در است کمک کند. در این فیلم کوتاه زهرا رشیدی به ایفای نقش […]

فیلم کوتاه «هیچکس خانه نیست» ساخته میثم شمسی نامزد جایزه نقره‌ای بهترین فیلم کوتاه دوازدهمین‌ دوره از فستیوال ICFF لاکنو هندوستان شد.

در خلاصه داستان «هیچکس خانه نیست» آمده است: زهرا دختری تنها در خانه است و می‌خواهد به فقیری که پشت در است کمک کند.

در این فیلم کوتاه زهرا رشیدی به ایفای نقش پرداخته‌ است و سایر عوامل عبارتند از :
تهیه کننده و کارگردان : میثم شمسی، نویسنده: میثم شمسی، تصویربردار: محمد مهدی منفرد، صدابردار: سید محمد امین هاشمی، دستیار کارگردان: سینا محمد لو، برنامه‌ریز : علیرضا زمانی، نورپرداز: علیرضا منفرد، پوستر: حسین نادری، تدوین: حسن شکری.

در بیانیه فستیوال آمده است: هدف این جشنواره فراهم کردن بستری مشترک برای تهیه‌کنندگان فیلم‌های کودکانه است تا از طریق فیلم‌های آموزشی معنادار، دیدگاه‌های خود را برای رشد مناسب ظرفیت‌های کودکان مطرح کنند. این جشنواره با ترویج دوستی و همکاری بین مردم جهان برگزار می‌شود و در طول سال‌ها، از طرف صنعت فیلم و تلویزیون هند (بالیوود) و رئیس انجمن فیلم کودک هند حمایت کافی را به خود جلب کرده است و تعداد زیادی از بازیگران، بازیگران، کارگردانان، نویسندگان و خوانندگان حوزه کودک با حضور خود در طول جشنواره ۹ روزه از آن حمایت کرده‌اند. مشارکت بین خانه، مدرسه و جامعه به طور موثر با استفاده از سینما تقویت می‌شود. برای دستیابی به مخاطبین بیشتر هدف کودکان، این دوره جشنواره با موضوع «جشنواره فیلم برای وحدت جهانی و صلح جهانی» برگزار می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار