رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مجریان شب نشینی، امشب با طراح صحنه و کارگردان و دکترای ادبیات فارسی به گفتگو می نشینند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه شب نشینی امشب ششم فروردین ماه با حضور جمع میهمانانی از حوزه ادبیات ، سمفونی و کارگردانی  اجرا می‌شود.  این برنامه میزبان صادق شیخ زاده دکترای […]

مجریان شب نشینی، امشب با طراح صحنه و کارگردان و دکترای ادبیات فارسی به گفتگو می نشینند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه شب نشینی امشب ششم فروردین ماه با حضور جمع میهمانانی از حوزه ادبیات ، سمفونی و کارگردانی  اجرا می‌شود.  این برنامه میزبان صادق شیخ زاده دکترای ادبیات فارسی و خواننده رسمی کشور در ارکست سمفونی تهران است.این ویژه برنامه همچنین میزبان هادی قمیشی بازیگر ، طراح صحنه  و کارگردان  است که در گفت‌وگوی خود با مجریان از فعالیت‌های هنری خود در حوزهای مختلف  خواهد گفت.
در ادامه، شاهد اجرای دلنشین گروه موسیقی نوای حامد با اجرای حامد منتظر خواهیم بود که به مناسبت ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو اجراهای زیبا و هنرمندانه ای خواهد داشت.
ویژه برنامه نوروزی شب‌نشینی‌در گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه از سوی گروه برنامه ساز شب‌نشینی‌ آماده شده و از عمارت مسعودیه تهران پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار