رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم کوتاه «آنجلّو» ساخته علی کیان‌ارثی آماده نمایش و پخش بین‌المللی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی که تابستان سال گذشته در ژانر کمدی فانتزی مقابل دوربین رفت، با طی شدن مراحل فنی، آماده اکران و ارائه به جشنواره‌های بین‌المللی شد. […]

فیلم کوتاه «آنجلّو» ساخته علی کیان‌ارثی آماده نمایش و پخش بین‌المللی شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی که تابستان سال گذشته در ژانر کمدی فانتزی مقابل دوربین رفت، با طی شدن مراحل فنی، آماده اکران و ارائه به جشنواره‌های بین‌المللی شد.

علی کیان‌ارثی که با سمت مدیر صدابرداری در سینما شناخته می‌شود و پیش از این فیلم کوتاه موفق «تریپلکس» را در ژانر وحشت ساخته بود، فیلمنامه «آنجلّو» را با همراهی لیلا نیکزاد و بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی به نگارش درآورده است.

پخش بین‌المللی «آنجلّو» بر عهده دپارتمان جهانی بحرفیلم به مدیریت مریم بحرالعلومی است و یوسف تیموری، محدثه حیرت، ندا کوهی، سید احمد حسینی، امیرمسعود آرزومند و سوگل طهماسبی بازیگران آن هستند.

عوامل سازنده این فیبم کوتاه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: علی کیان‌ارثی، فیلمنامه: علی کیان‌ارثی و لیلا نیکزاد (بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی)، مدیر فیلمبرداری: افشین گودرزی، مدیر صدابرداری: ارسلان کیان‌ارثی، تدوین‌: سینا گنجوی، طراح صدا: محمود موسوی‌نژاد، آهنگساز: محمد احمدی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه‌ و لباس: مژگان عیوضی، اصلاح رنگ و نور: سامان مجدوفایی، تصویربردار پشت‌صحنه و عکاس: مریم ورزی، طراح تیتراژ: امیررضا آقابابایی، طراح پوستر و لوگو: روژان ایرجی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: افشین اصلانی، منشی صحنه: شبنم وطن‌پور، مدیر تولید: اردلان کیان‌ارثی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مجری طرح و پخش‌کننده بین‌الملل: گروه فیلمسازی بحرفیلم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار