رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «جام رمضان» گفت: در سری دوم برنامه مانند سری اول بازیکنان پیشکسوت از تیم‌های سرشناس همچون دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور خواهند داشت. پویا خسروی اظهار داشت: سری دوم برنامه جام رمضان از اول فروردین ماه روی آنتن شبکه ورزش رفته و مرحله حذفی این مسابقات از امروز شروع شده است […]

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «جام رمضان» گفت: در سری دوم برنامه مانند سری اول بازیکنان پیشکسوت از تیم‌های سرشناس همچون دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور خواهند داشت.

پویا خسروی اظهار داشت: سری دوم برنامه جام رمضان از اول فروردین ماه روی آنتن شبکه ورزش رفته و مرحله حذفی این مسابقات از امروز شروع شده است که در مسابقه اول شاهد دربی جذاب میان تیم‌های استقلال یک و پرسپولیس۲ هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات «جام رمضان» مورد استقبال اهالی فوتبال و دوست‌داران این ورزش قرار گرفته‌ است، افزود: پس از استقبال از پخش سری دوم مسابقات «جام رمضان» از شبکه ورزش، قرار بر این شد تا پخش مجدد این سری مسابقات از اواسط فروردین ماه در شبکه سه سیما آغاز شود.

خسروی هدف اصلی از برگزاری مسابقات «جام رمضان» را اهداف خیریه و بزرگداشت نام و یاد شهدا عنوان کرد.

وی گفت: در این سری از مسابقات چهره‌های سرشناسی همچون محمدرضا حیدریان، محمد انصاری، سیدمهدی سیدصالحی، محمدرضا سنگ سفیدی، ابراهیم و هادی شکوری، احسان خرسندی، محمدرضا منصوری، سهراب انتظاری، مهدی توتونچی، سینا هوشمندی‌نژاد، رسول مجیدی و محمد سیانکی حضور دارند.

تهیه‌کننده «جام رمضان» افزود: در این فصل برخلاف انتظار ما در دور نخست مسابقات، تیم‌های پرستاره‌ای حذف شدند و در مرحله حذفی هم شاهد شگفتی‌های بیشتری خواهید بود.

سری دوم مسابقه تلویزیونی «جام رمضان» با اجرای علی فریادی و گزارشگری نیما تاجیک و سعید زلفی تا ۱۸ فروردین هرروز ساعت ۲ بامداد و ۱۸ از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود. نوید مظفری داور بین‌المللی فوتبال ناظر این دوره از مسابقات است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار