رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

هیات داوران فیلم کوتاه این دوره از «جشنواره زندگی فراتر از زندگی ایتالیا» جایزه بهترین فیلم کوتاه را بر اساس یونیک بودن موضوع اتانازی و اجرای بسیار خلاقانه آن به «زمین‌گیر» ساخته علی احمدی اهدا کرد. در نوشته داوران آمده است این فیلم با داشتن بازیگرانی عالی توانسته تاثیر احساسی شدیدی را بر مخاطب بگذارد […]

هیات داوران فیلم کوتاه این دوره از «جشنواره زندگی فراتر از زندگی ایتالیا» جایزه بهترین فیلم کوتاه را بر اساس یونیک بودن موضوع اتانازی و اجرای بسیار خلاقانه آن به «زمین‌گیر» ساخته علی احمدی اهدا کرد.

در نوشته داوران آمده است این فیلم با داشتن بازیگرانی عالی توانسته تاثیر احساسی شدیدی را بر مخاطب بگذارد و به بیننده دسترسی مستقیم به داستان بدهد و آن را از درون زنده کند. استفاده از فیلمبرداری و تصاویر هایپررئالیستی روایت را بسیار موثر و عمیق کرده است و به داستان و درام اصالت می‌بخشد.

جشنواره بین المللی فیلم Life Beyond Life Film Festival که هر ساله در شهر تورین ایتالیا برگزار می‌شود، امسال فیلم‌های منتخب خود را در جشنواره‌های Religion Today و Afterlife نمایش داده و همچنین فیلم‌های برگزیده را به خریداران فیلم کوتاه عرضه خواهد کرد. این جشنواره در تاریخ ۲۰ تا ۱۹ مارس در تورین ایتالیا و در سینما تئاتر آمبروسیو برگزار شد. لازم به ذکر است رییس هیات داوران این جشنواره جیووانی کودا (کارگردان مطرح ایتالیایی) است.

فیلم کوتاه «زمین‌گیر» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی محسن کیایی محصولی از نوآر کارن فیلم است.

بازیگران: محسن کیایی، خسرو احمدی، حدیث بیابانگرد مرتضی احمدی، آیان یازبیگی، فریده سپاه منصور

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار