رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

با پخش کلیپ «توری و لوکیتا» ساخته جدید برادران داردن، نمایش این فیلم در آمریکا شروع شد. «توری و لوکیتا» ساخته جدید ژان پی‌یر و لوک داردن اکران خود را در آمریکا شروع کرد. این فیلم که برنده نخل طلای ویژه ۷۵ سالگی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ شده داستان دو بچه مهاجر را تصویر می‌کند که در حاشیه جامعه […]

با پخش کلیپ «توری و لوکیتا» ساخته جدید برادران داردن، نمایش این فیلم در آمریکا شروع شد.

«توری و لوکیتا» ساخته جدید ژان پی‌یر و لوک داردن اکران خود را در آمریکا شروع کرد.

این فیلم که برنده نخل طلای ویژه ۷۵ سالگی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ شده داستان دو بچه مهاجر را تصویر می‌کند که در حاشیه جامعه برای بقا تلاش می‌کنند.

مارتین اسکورسیزی در بیانیه‌ای درباره فیلم می‌گوید: توری و لوکیتا» یکی از ویران‌کننده‌ترین تجربه‌های سینمایی من در مدت طولانی حرفه‌ام است.

وی در ادامه گفته است: همیشه شیوه ساخت فیلم‌های ژان‌پی‌یر و لوک داردن را تحسین کرده‌ام. تسلط آن‌ها از تعهد معنوی و اخلاقی آن‌ها به شخصیت‌هایشان تفکیک‌ناپذیر است و سعی دارند تا راه خود را در دنیایی نابخشودنی باز کنند.

اسکورسیزی از این فیلم به عنوان یکی از دلخراش‌ترین فیلم‌های برادران داردن و یکی از بهترین آن‌ها یاد کرد.

در این فیلم بازیگرانی چون پابلو شیلز، جولی امبوندو، آلبان اوکاج، تیمن گوارتس، شارلوت دی بروین، نادژ اودراگو و مارک زینگا به ایفای نقش می‌پردازند. برادران داردن با دلفین تامسون و دنیس فرید تولیدکننده فیلم بوده‌اند.

این درام درباره توری (پابلو شیلز) و لوکیتا (جولی امبوندو) است که دو بچه مهاجر از بنین و کامرون هستند که به تنهایی در بلژیک زندگی می‌کنند. لوکیتا وانمود می‌کند توری را از یتیم خانه نجات داده تا برگه‌های کاری خود را از مقامات مهاجرت بلژیک بگیرد اما همه تلاش‌هایش بیهوده است.

اوون گلیبرمن منتقد ورایتی این فیلم را «داستانی پر از وفاداری و پول» و «نمونه‌ای از عصر بی‌عدالتی اقتصادی» خوانده است.

این فیلم به عنوان اختتامیه چهل و ششمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ هم انتخاب شد و ۳۱ آگوست در آنجا به نمایش درآمد و در پاییز در سینماهای فرانسه اکران شد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار