رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

معاون کاربران ساترا خبر داد که مجموعه «طناز» که از پلتفرم حذف شده است بعد از طی مراحل صدور مجوز طبق آیین‌نامه محتوایی ساترا، مجدداً از طریق سرویس(سکوی) روبیکا منتشر خواهد شد. محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره مجموعه «طناز» با اجرای کمال تبریزی که از امروز از روی پلتفرم روبیکا […]

معاون کاربران ساترا خبر داد که مجموعه «طناز» که از پلتفرم حذف شده است بعد از طی مراحل صدور مجوز طبق آیین‌نامه محتوایی ساترا، مجدداً از طریق سرویس(سکوی) روبیکا منتشر خواهد شد.

محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا درباره مجموعه «طناز» با اجرای کمال تبریزی که از امروز از روی پلتفرم روبیکا حذف شده است گفت: روبیکا در ۲۸ اسفندماه برای دریافت مجوز اقدام کرده بود که به دلیل مصادف شدن با تعطیلات نوروزی و ارسال قسمت‌های برنامه بعد از آخرین جلسه شورای صدور مجوز در سال گذشته، امیدواریم در نخستین جلسه شورای صدور مجوز در سال ۱۴۰۲ در این هفته یا هفته آتی موضوع برنامه طناز در شورای صدور مجوز ساترا مطرح شود.

وی اضافه کرد: این برنامه بعد از طی مراحل صدور مجوز طبق آئین نامه محتوایی ساترا، مجدداً از طریق سرویس (سکوی) روبیکا منتشر خواهد شد.

افراسیابی در ادامه عنوان کرد: متأسفانه اظهارنظر نادرست یکی از نمایندگان مجلس در روزهای پایانی سال گذشته و بازنشر سخنان ایشان در فضای مجازی باعث شد برخی سکوها تصور کنند که تغییری در مسئولیت نهاد تنظیم‌گر صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی انجام شده است در حالی که طبق قانون تنها نهاد تنظیم‌گر صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی صدا و سیما و ساترا است و قانون بودجه ۱۴۰۲ هم مسئولیت این حوزه را طبق رویه مرسوم و قانونی به صداوسیما و ساترا سپرده است.

وی در پایان گفت: حذف بندی که صدا و سیما را مکلف به تدوین آئین نامه تخلفات کرده بود و توییت نادرست یکی از نمایندگان مجلس باعث این اشتباه در ذهن برخی مدیران سکوها شد که البته مقصودم این نیست که تمام مسئولیت انتشار آثار بدون مجوز در ایام تعطیلات نوروز را به دوش یکی از نمایندگان مجلس که از ایشان یاد کردم، بیندازم اما قطعاً سخنان ایشان در افکار عمومی بی تأثیر نبوده است.

مجموعه «طناز» با اجرای کمال تبریزی در حالی از پلتفرم روبیکا حذف شده است که از ابتدای نوروز ۱۴۰۲ تاکنون ۶ قسمت از آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار