رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نوزدهمین قسمت «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان فردا شب بلافاصله بعد از اذان مغرب پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال که با گذشت ۱۷ قسمت، ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار بار در تلوبیون تماشا شده، دومین سریال پرمخاطب سیما در نوروز […]

نوزدهمین قسمت «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان فردا شب بلافاصله بعد از اذان مغرب پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال که با گذشت ۱۷ قسمت، ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار بار در تلوبیون تماشا شده، دومین سریال پرمخاطب سیما در نوروز و رمضان به حساب می‌آید.

قسمت هجدهم «آتش و باد» امشب با دقایقی فاصله از افطار روی آنتن می‌رود اما فردا شب پخش قسمت نوزدهم آن بلافاصله بعد از اذان خواهد بود تا شبکه سه بتواند بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس، ملوان را به موقع پوشش دهد.

جمعه شب نیز مخاطبان شاهد پخش خلاصه قسمت‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ این سریال خواهند بود.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل از بازیگران «آتش و باد» هستند.

این مجموعه تلویزیونی به عنوان سریال نوروزی و رمضانی شبکه سه سیما هر شب حوالی ساعت ۱۹ در حال پخش است و تا پایان اردیبهشت ماه پخش آن در ۵۸ قسمت ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار