رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

منابع آگاه می‌گویند مذاکراتی درمورد ساخت پیش درآمد جدیدی از «بازی تاج و تخت» در شبکه HBO در حال انجام است. ورایتی از منابع آگاه دریافته است که پیش درآمد جدیدی از «بازی تاج و تخت» درمورد فتح وستروس به وسیله اگان تارگرین اول، در شبکه HBO مورد بحث قرار گرفته است. از آن جایی که این پروژه […]

منابع آگاه می‌گویند مذاکراتی درمورد ساخت پیش درآمد جدیدی از «بازی تاج و تخت» در شبکه HBO در حال انجام است.

ورایتی از منابع آگاه دریافته است که پیش درآمد جدیدی از «بازی تاج و تخت» درمورد فتح وستروس به وسیله اگان تارگرین اول، در شبکه HBO مورد بحث قرار گرفته است.

از آن جایی که این پروژه در مراحل اولیه خود است، نویسنده آن هنوز مشخص نیست، ولی با این وجود، منابع می‌گویند در حال پیدا کردن نویسنده برای آن هستند. چون HBO اشتیاق ساخت این کار را دارد و می‌خواهد این پروژه، رو به جلو برود.

منابع می‌گویند ابتدا، امکان ساخت فیلم بلند این پروژه وجود دارد و سپس، ممکن است این فیلم تبدیل به سریال شود.

گفته می‌شود این آخرین پروژه‌ای است که در HBO، درمورد وستروس تولید می‌شود چراکه پس از موفقیت جهانی «بازی تاج و تخت»، این شبکه به گسترش ساخت برخی از سریال‌هایی پرداخت که جورج آر. آر مارتین به وجود آورده است.

این سریال به اِگان و دو خواهرش، ویسنیا و رینیس می‌پردازد که دارای قدرت نظامی و سه اژد‌ها هستند و از آن‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند ۶ قلمرو از ۷ قلمرو پادشاهی وستروس را فتح کنند. به همین دلیل، اگان، نخستین پادشاه وستروس می‌شود و به عنوان اولین نفر روی تاج و تخت آهنین می‌نشیند و موسس سلسله‌ای تحت عنوان تارگرین می‌شود که همه این اتفاقات ۳۰۰ سال پیش از اتفاقات بازی تاج و تخت روی داده اند.

تلاش و حرکت به منظور گسترش دنیای «بازی تاج و تخت» و به طور کلی، در یک فیلم، تعجب آور نیست و علتش هم این است که این کار، یکی از با ارزشمندترین تولیدات برادران وارنر به شمار می‌آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار