رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

رادیو نمایش ویژه شب های قدر، نمایش کاربردی «رهایی» را به روی آنتن می‌برد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نمایش کاربردی (شاخه تئاتر درمانی) مهمانی داریم که دچار این اشتباهات شده است و مخاطبین در سیر دراماتیک داستان، اشتباه آن فرد را مورد ارزیابی و قضاوت قرار […]

رادیو نمایش ویژه شب های قدر، نمایش کاربردی «رهایی» را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نمایش کاربردی (شاخه تئاتر درمانی) مهمانی داریم که دچار این اشتباهات شده است و مخاطبین در سیر دراماتیک داستان، اشتباه آن فرد را مورد ارزیابی و قضاوت قرار می دهند. مخاطب در راستای وظیفه اجتماعی خود تلاش می‌کند تا زندگی را به این فرد دوباره بازگرداند.
علاقه مندان به مشارکت در نمایش کاربردی «رهایی» می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۸۸۱۷۶۱۶۵ در نمایش مشارکت کنند.
«رهایی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد جباری مولانا،گروه پژوهش علمی حمیده ‌خلدی، شهرزاد هودین شاد، میلاد جباری مولانا ، مدیرتولید و برنامه ریز: حمیده ‌خلدی،مدیرصحنه: علی ‌ثابتی،منشی صحنه: نیره غریب ، موسیقی متن: آرش اسفندیاری، بردیا یوسفی طراح لباس: نایب جباری،طراح نور: علی اصغر آقایاری مقدم ،گرافیک: احسان پیرولیان و با هنرمندی نادر ‌برهانی ‌مرند، محسن سلیمانی، احسان ‌حاجی ‌پور، مسعود ‌طیبی، مسعود ‌نیازی، روشنک رضایی مهر، بهار گل آور، پارسا ‌پیراسته ویژه شبهای قدر از ۱۹ تا ۲۵ فروردین ساعت ۲۰ زنده و مستقیم از مرکز ‌رشد ‌و ‌گسترش ‌فرهنگ ‌و ‌هنر ‌نقاره ‌خانه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار