رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

پخش مرحله نیمه نهایی «مسابقه دو به دو» از سه روز مانده به عید سعید فطر در چهار قسمت روانه آنتن خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی «مسابقه دو به دو» که در نوروز و رمضان هرشب ساعت ۲۲ (بجز لیالی قدر) مهمان خانه […]

پخش مرحله نیمه نهایی «مسابقه دو به دو» از سه روز مانده به عید سعید فطر در چهار قسمت روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی «مسابقه دو به دو» که در نوروز و رمضان هرشب ساعت ۲۲ (بجز لیالی قدر) مهمان خانه مخاطبان بود، با فرارسیدن عید سعید فطر پخش خواهد شد.این مسابقه در مرحله نیمه نهایی با تغییر ساختار و فرم بازی همراه خواهد بود.
همچنین با برگزاری فینال اول این مسابقه که فردای روز عید سعید فطر خواهد بود، برنده یکصد میلیون تومانی این مسابقه نیز معرفی می‌شود.
«مسابقه دو به دو» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید مراوندی و اجرای علی مرادی است که با برگزاری فینال اول و معرفی نخستین برنده یکصدمیلیون تومانی، وارد فصل دوم خواهد شد.
مرحله نیمه نهایی این مسابقه طی چهار شب از چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۲۲  و آخرین قسمت فصل اول برنامه نیز یکشنبه ۳ اردیبهشت پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار