رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

آخرین مصوبات شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در جلسه اخیر با ۲ فیلم‌نامه سینمایی و ۳ فیلم‌نامه غیرسینمایی موافقت کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری؛ فیلم‌نامه‌های سینمایی «جنگی بود جنگی نبود» به تهیه‌کنندگی و […]

آخرین مصوبات شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی

شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی در جلسه اخیر با ۲ فیلم‌نامه سینمایی و ۳ فیلم‌نامه غیرسینمایی موافقت کردند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری؛ فیلم‌نامه‌های سینمایی «جنگی بود جنگی نبود» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی فاطمه ثقفی و علی اکبر ثقفی و «آخرین فرمان» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حجت‌اله سیفی موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
همچنین فیلم‌نامه‌ مستند «صد سال تطور» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی عباس صالح مدرسه‌ای، فیلم‌نامه کوتاه داستانی «الگوریتم دلتا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی عادل شکوری و فیلم‌نامه‌ بلند داستانی «مورف» به تهیه کنندگی مریم السادات بحرالعلومی، کارگردانی علیرضا کیان ارثی و نویسندگی مریم السادات بحرالعلومی و لیلا نیکزاد موافقت شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی را دریافت کردند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار