رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

«نون خ»، «آتش و باد»، «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در ماه رمضان بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «نون خ»، «آتش و باد»، «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در ماه رمضان بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند. شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلفی برای […]

«نون خ»، «آتش و باد»، «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در ماه رمضان بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «نون خ»، «آتش و باد»، «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در ماه رمضان بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلفی برای ماه رمضان تدارک دیدند. در میان سریال‌ها، «نون خ» و «آتش و باد»، و از میان ویژه برنامه‌ها، «زندگی پس از زندگی» و «محفل» بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفتند.

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه‌های صداوسیما در نوروز ۱۴۰۲، سریال «نون خ ۴» که از شبکه یک سیما پخش شد با ۸۳.۵ درصد بیننده و ۷۸.۶ درصد رضایت در میان مخاطبان سریال‌ها در صدر قرار گرفت و سریال «آتش و باد» که سریال شبکه سه سیماست با ۴۸.۳ درصد بیننده و ۷۶.۳ درصد رضایت در رتبه دوم قرار دارد.

از میان برنامه های ویژه سیما درماه رمضان ، برنامه «زندگی پس از زندگی» شبکه چهار و «محفل» شبکه سه سیما از پرمخاطب ترین برنامه های ماه مبارک است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار