رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی برداشتی از «رومئو و ژولیت» ویلیام شکسپیر است و سازهای کلاسیک و سنتی در این اثر، شخصیت‌های نمایشی هستند. این اثر نمایشی از ۱۴ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت. از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، تئاتر موزیکال جنگ و صلح به کارگردانی میثم یوسفی از ۱۴ اردیبهشت در […]

تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی برداشتی از «رومئو و ژولیت» ویلیام شکسپیر است و سازهای کلاسیک و سنتی در این اثر، شخصیت‌های نمایشی هستند. این اثر نمایشی از ۱۴ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، تئاتر موزیکال جنگ و صلح به کارگردانی میثم یوسفی از ۱۴ اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

این نمایش بدون دیالوگ و با زبان موسیقی، برداشتی از رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر است و سازهای کلاسیک و سنتی در این اثر، شخصیت‌های نمایشی هستند که ماجرای عاشقانه رومئو و ژولیت را روایت می‌کنند.

الهام زارعی، سعیده ترکاشوند، ناصر آویژه، بهنام متعارفی، قاسم انصاری شاد، مهدی رحمتی، حسن تدینی بازیگران، فرید نوایی، آهنگساز، علی پاکدست و مریم اقبالی طراح و سازنده ماسک‌های این اثر، از عوامل هنری این نمایش هستند.

به گفته میثم یوسفی، این نمایش بر خلاف تراژدی ویلیام شکسپیر یک ملودرام عاشقانه با مدت زمان ۴۰ دقیقه است و برای اولین بار دو سال پیش با بچه‌های تئاتر یزد و با حمایت مرضیه برومند و بنفشه بدیعی برای جشنواره تئاتر عروسکی تهران-مبارک تولید شد و در تالار چهارسو با تعدادی از بازیگران برجسته تئاتر کشور روی صحنه رفت.

تئاتر موزیکال جنگ و صلح از ۱۴ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد از ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار