رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

سرانجام تولید «ماموریت غیرممکن: روز شمار مرگ- قسمت اول» به پایان رسیده و فیلم آماده اکران است. به نقل از آسوشیتدپرس، ۳ سال پس از شروع فیلمبرداری فیلم هفتم از «ماموریت غیرممکن» تام کروز، حالا به صورت رسمی اعلام شده که تولید این فیلم به پایان رسیده و آماده نمایش شده است. کریستوفر مک‌کواری کارگردان […]

سرانجام تولید «ماموریت غیرممکن: روز شمار مرگ- قسمت اول» به پایان رسیده و فیلم آماده اکران است.

به نقل از آسوشیتدپرس، ۳ سال پس از شروع فیلمبرداری فیلم هفتم از «ماموریت غیرممکن» تام کروز، حالا به صورت رسمی اعلام شده که تولید این فیلم به پایان رسیده و آماده نمایش شده است.

کریستوفر مک‌کواری کارگردان این فیلم این خبر را در اینستاگرام اعلام کرد.

فیلمبرداری «روزشمار مرگ» از فوریه ۲۰۲۰ در ایتالیا آغاز شد اما با توجه به شیوع کرونا ۷ بار تولید آن متوقف شد و هر بار مکان آن تغییر کرد. قابل توجه اینکه ایتالیا از کانون‌های اصلی کووید در ماه‌های اولیه همه‌گیری بود.

مک کواری نوشت: تقدیم به بهترین گروهی که تا به حال بوده و خواهد بود. افرادی که آن‌جا نبودند هرگز متوجه نمی‌شوند و آنها که حضور داشتند هرگز فراموش نمی‌کنند. با صمیمانه‌ترین تشکرها نه‌تنها از شما، بلکه همچنین از خانواده‌ها و عزیزانتان.

در اثر تاخیرهای مداوم در تولید این فیلم بودجه آن تا ۲۹۰ میلیون دلار بالا رفت؛ در حالی که فیلم قبلی یعنی «فال‌آوت» در سال ۲۰۱۸ با بودجه ۱۹۰ میلیون دلاری ساخته شد.

قسمت دوم فیلم هفتم که فیلم هشتم این مجموعه است نیز در دست تولید است.

این فیلم سومین فیلم از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» است کارگردانی آن را کریستوفر مک کواری انجام داده است.

گفته می‌شود قسمت هفتم در ۱۸۵ دقیقه یعنی کمی بیش از ۳ ساعت تدوین شده است.

اوایل همین هفته ۲۰ دقیقه از این فیلم در رویداد «سینما کان» در وگاس به نمایش درآمد و گفته شد فیلم هفتم ۲ روز زودتر از موعد اعلام شده و ۱۲ جولای امسال اکران می‌شود. این فیلم قرار بود ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ توسط پارامونت پیکچرز اکران شود. تاریخ اکران قسمت دوم آن هم ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ خواهد بود.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس از بازیگران «روز شمار مرگ» هستند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار