رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 18:57
  • کد خبر : 121909
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : نگین صدق‌گویا: ترجیح می‌دهم مورد تمسخر مخاطب قرار نگیرم

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: متاسفانه به خاطر خط مشی موجود، چیزی با انتقاد عوامل یا حتی مردم عادی بهبود پیدا نمی‌کند و نمی‌شود با نقد دلسوزانه مشکلی را حل کرد. نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون ددرباره کارهایی که این روزها به آن مشغول است، عنوان کرد: چند کار […]

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: متاسفانه به خاطر خط مشی موجود، چیزی با انتقاد عوامل یا حتی مردم عادی بهبود پیدا نمی‌کند و نمی‌شود با نقد دلسوزانه مشکلی را حل کرد.

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون ددرباره کارهایی که این روزها به آن مشغول است، عنوان کرد: چند کار پیشنهاد شد اما اصلا به سلیقه من نبود و ترجیح دادم که پیشنهاد را نپذیرم و سر کار نروم و در نتیجه، الان در هیچ مجموعه‌ای ایفای نقش نمی‌‌کنم.

او اظهار کرد: هیچ چیز قابل پذیرشی با توجه به عقاید، رویکرد و سیاست‌های جدید تلویزیون وجود ندارد و محدودیت‌های سلیقه‌ای که وجود دارد، خود بیانگر همه چیز است.

صدق‌گویا در توضیح بیشتر درباره این اعمال محدودیت‌ها، عنوان کرد: سال‌ها در تلویزیون فعالیت کرده‌ام اما محدودیت‌هایی که امروز در سوژه، قصه، میزانسن، طراحی صحنه و لباس، کارگردانی و… اعمال می‌شود، به اثر بسیار ضربه می‌زند به‌طوری که حتی ممکن است بعد از پخش، برخی از نکات از سوی مخاطب مورد تمسخر قرار گیرد. متاسفانه به خاطر خط مشی موجود، چیزی با انتقاد عوامل یا حتی مردم عادی هم بهبود پیدا نمی‌کند و نمی‌شود با نقد دلسوزانه مشکلی را حل کرد.

بازیگر سریال «تمام رخ» و «از سرنوشت۴» گفت: به این دلایل من ترجیح می‌دهم تا جای ممکن سر کار نروم. البته پروژه‌هایی هستند که به خاطر سناریو، پردازش کارگردان و… این مسائل را به جان بخریم و کار کنیم اما همکاری با پروژه‌های متوسط که دچار اعمال محدودیت‌های شدید هم هستند، آدم را پس می‌زند. وقتی من از همان ابتدا ایرادات منطقی در کار و قصه می‌بینم، ترجیح می‌دهم سر آن کار نروم چون می‌دانم که زمانی که سریال پخش شود، ممکن است مردم حتی به دیالوگ‌ها بخندند.

صدق گویا در پایان خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها اگر در حد سینما و نمایش خانگی بود، می‌شد کمی از بار این مشکلات کاهش یابد اما تا وقتی این سیاست‌ها هست نمی‌توان کاری کرد… البته همه اینها نظر من است و شاید دیگران، نظر دیگری داشته باشند!

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار