رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
بحران‌های زیست محیطی در تهران بررسی می‌شود؛

بررسی کیفیت زیست در کلانشهرِ تهران در مستند «دست‌های آلوده»

زندگی در تهران و ابعاد مختلف کیفیتِ زیست در این کلانشهر موضوعی است که شنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ در مستند «دست‌های آلوده» بررسی می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، زیستن در تهرانِ بزرگ ذیل عنوانِ کلانشهر شرایطی می‌طلبد که فراهم کردن استانداردهای آن به همان اندازه بزرگ است. «دست های آلوده» […]

زندگی در تهران و ابعاد مختلف کیفیتِ زیست در این کلانشهر موضوعی است که شنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ در مستند «دست‌های آلوده» بررسی می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، زیستن در تهرانِ بزرگ ذیل عنوانِ کلانشهر شرایطی می‌طلبد که فراهم کردن استانداردهای آن به همان اندازه بزرگ است. «دست های آلوده» که از امشب روانه آنتن شبکه پنج می‌شود مجموعه مستندی است که با هدف تشریح بحران های زیست محیطیِ تهران و کیفیت زیست در این کلانشهر تولید شده است.

طی دهه‌ها این شهر با تمام ویژگی‌های اقلیمی‌اش همواره به عنوان منبع لایزال تولید ثروت و سرمایه مورد استفاده بی‌رویه قرار گرفته و نیاز است امکانات و ظرفیت‌های محدودش برای سکونت مورد بازنگری قرار گیرد.

در این مجموعه به موضوعاتی چون پیامدهای زندگی و سکونت جمعیت متراکم، مدیریت شهری، بحران تامین و توزیع آب، پسماندها، فرونشست زمین، فاضلاب و فضای سبز و … پرداخته می‌شود.

«دست‌های آلوده» به تهیه‌کنندگی لیلا فولادوند و کارگردانی محمدحسین نظری شنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار