رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با نزدیک شدن به جریان دوم خرداد، مجموعه مستند ۶ قسمتی «این یک اعتراض است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی محمودی روانه آنتن می شود.«این یک اعتراض است» که از فرداشب ۳۰ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود، پشت پرده‌ فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با نزدیک شدن به جریان دوم خرداد، مجموعه مستند ۶ قسمتی «این یک اعتراض است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی محمودی روانه آنتن می شود.«این یک اعتراض است» که از فرداشب ۳۰ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود، پشت پرده‌ فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت می‌کند.

در این مجموعه مستند با برخی از چهره‌های دانشجویی فعال در آن مقطع زمانی مصاحبه و سعی شده است با دیدی نظاره‌گر، قصه‌ها و اتفاقات را روایت کند. همچنین این اثر تلاش داشته است تا جای ممکن از تحلیل و جبهه‌گیری دوری کند.

استفاده از آرشیو بکر، تازه و دیده نشده و روایت قصه‌محور و داستان‌گونه در این اثر، فضای نوستالژی دهه ۸۰_۷۰ را برای مخاطب روایت می‌کند.

مجموعه مستند «این یک اعتراض است» که محصول شبکه مستند، مرکز مستند سوره و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت است، از فرداشب ۳۰ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۰۱:۰۰ و ۱۵:۰۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار