رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 12:28
  • کد خبر : 122591
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : زمان تشییع و خاکسپاری رضا حداد اعلام شد

زمان تشییع و خاکسپاری پیکر رضا حداد کارگردان تئاتر ایران اعلام شد. به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، مراسم تشییع و بدرقه پیکر هنرمند فقید رضا حداد یکی از کارگردانان شناخته شده تئاتر ایران و از مدیران هنری کشور روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از مقابل خانه هنرمندان ایران […]

زمان تشییع و خاکسپاری پیکر رضا حداد کارگردان تئاتر ایران اعلام شد.

به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران، مراسم تشییع و بدرقه پیکر هنرمند فقید رضا حداد یکی از کارگردانان شناخته شده تئاتر ایران و از مدیران هنری کشور روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ از مقابل خانه هنرمندان ایران برپا خواهد شد و سپس مراسم تدفین آن مرحوم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

همچنین مراسم یادبود این هنرمند تئاتر روز سه شنبه ۲ خرداد ماه و از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.

روز شنبه ششم خرداد ماه نیز از ساعت ۱۴ مراسم یادبودی در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برای وی برگزار خواهد شد.

این هنرمند تئاتر روز ۲۹ اردیبهشت بر اثر سکته قلبی در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

رضا حداد فارغ التحصیل رشته‌ کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری و موسس کمپانی خصوصی تئاتر آفتاب بود که در ۳ دهه‌ گذشته، علاوه بر تلاش برای توسعه تئأتر خصوصی در ایران و داوری در جشنواره‌های مختلف، آثارش در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی به نمایش درآمده است.

«کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد»، «با دهان بند سکوت»، «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش»، «کابوس‌های خنده دار برای شب و چندتایی هم برای روز» و «کشتن کفتر چاهی» از جمله تئأترهایی بود که به کارگردانی حداد به اجرا درآمد.

زنده‌یاد حداد سرمایه‌گذار و رئیس شورای سیاست‌گذاری ماهنامه فرهنگی اجتماعی شبکه آفتاب بود که از سال ۱۳۹۱ منتشر می‌شود. از فعالیت‌های سینمایی او نیز می‌توان به سرمایه‌گذاری در فیلم «یحیی سکوت نکرد » به کارگردانی کاوه ابراهیم پور اشاره کرد.

رضا حداد علاوه بر فعالیت‌های تئأتری، سینمایی و مطبوعاتی، عضو هیأت موسس و مدیرعامل «گروه ارتباطی شبکه آفتاب» بود که در زمینه تبلیغات فعال است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار