رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ناتالی پورتمن که از سال‌های نوجوانی فعالیت گسترده‌ای در سینما داشته و به‌سبب بازی در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها، افتخارات مختلفی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم بفتا و دو جایزه گلدن گلوب دریافت کرده‌ معتقد است که انتظار می‌رود در این دوره از جشنواره زنان متفاوت‌تر از مردان باشند. ناتالی پورتمن که […]

ناتالی پورتمن که از سال‌های نوجوانی فعالیت گسترده‌ای در سینما داشته و به‌سبب بازی در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها، افتخارات مختلفی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم بفتا و دو جایزه گلدن گلوب دریافت کرده‌ معتقد است که انتظار می‌رود در این دوره از جشنواره زنان متفاوت‌تر از مردان باشند.

ناتالی پورتمن که با مِی دسامبر – May December به کارگردانی تاد هاینز در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، در یک کنفرانس مطبوعاتی به همراه جولین مور گفت: انتظار می‌رود زنان در کن متفاوت‌تر از مردان رفتار کنند؛ این که چگونه به نظر برسند.

می دسامبر، بر اساس فیلمنامه‌ای از سامی برچ و داستانی از برچ و الکس مکانیک، درباره یک بازیگر (با بازی ناتالی پورتمن) است که برای مطالعه درباره زندگی یک زن(الیزابت بری) با بازی جولین مور که قرار است در یک فیلم بازی کند، به مین سفر می‌کند.

پورتمن این درام رمانتیک را مطالعه‌ای درباره ایفای نقش‌های مختلفی که زنان در محیط‌های مختلف بازی می‌کنند توصیف و اضافه کرد: این اختلاف به‌ویژه در جشنواره فیلم کن، جایی که زنان موظفند کفش‌های پاشنه‌دار به پا کنند، به نمایش گذاشته شده است.

در می دسامبر، جولین مور و چارلز ملتن در نقش زوج متاهلی ظاهر می‌شوند که فاصله سنی ۲۰ ساله این دو جنجالی رسانه‌ای به پا می‌کند و پورتمن به گذشته آنها می پردازد.

۲۰ سال پس از اینکه عشق بدنام یک زوج متاهل با اختلاف سنی بالا در سراسر کشور پخش شده، یک بازیگر زن وارد می‌شود تا برای فیلمی درباره گذشته‌شان تحقیق کند که آن‌ها را مورد فشار قرار می‌دهد.

جولین مور هم در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: زنان یک گروه اقلیت نیستند بلکه ۵۰ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند. بنابراین مهم است که با ما چنین رفتار شود.

تولید می دسامبر در ساوانا، جورجیا انجام شد و تصویربرداری آن در نوامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید.

در این فیلم، همچنین پایپر کردا در نقش آنر اترتون-یو، الیزابت یو در نقش مری اترتون-یو و گابریل چانگ در نقش چارلی اترتون-یو ایفای نقش می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار